Tähän ihan alkuun ajattelin kertoa hieman itsestäni ja blogini tarkoituksesta :)
Olen siis 26-vuotias nainen Tampereelta jolla on aivan liian painava kuorma kannettavaksi. Elopainoa minulta löytyy tällä hetkellä 108,7kg! Tähän mennessä painoa on tippunut jo 7kg pahimmasta painostani. Kaikista pahimmillani olin n. vuosi sitten, hieman tyttäreni syntymän jälkeen. Tästä kaikesta kerron enemmän, jahka saan kirjoittelun kunnolla käyntiin :)
Minulla on ihana perhe johon kuuluu rakkaan tyttäreni (blogissa kutsun häntä S:ksi) lisäksi avomies (jota kutsun tästä lähtien V:ksi) ja ihanan raivostuttava ranskanbulldoggi B.
Tarkoituksenani on siis päivätä tänne edistymiseni laihduttamisen suhteen, jakaa vinkit, ilot ja surut, onnistumiset ja epäonnistumiset. Ajattelin että pysyn paremmin päätöksessäni jos se on julkista.
Toivon että tästä on apua huonon itsekurini kanssa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti